مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 03:452021-07-06ورزشي

بررسی بازی امشب یورو 2020| ایتالیا - اسپانیا ؛ اوج هیجان با چاشنی انتقام


در اولین بازی از نیمه نهایی یورو 2020، امشب تیم ملی ایتالیا در لندن به مصاف تیم ملی اسپانیا خواهد رفت.

- ایتالیا: برد 2 بر یک مقابل بلژیک اسپانیا: تساوی یک بر یک مقابل سوییس و برد در ضربات پنالتی اسپانیا 3 - ایتالیا صفر ؛ انتخابی جام جهانی 2018  *ایتالیا ایتالیا با حضور هافبک های درجه یک خود یعنی مثلث بارلا، وراتی و جورجینیو شانس بزرگی برای تسلط در میانه میدان دارد.

این تیم با هدایت مانچینی و عقب آمدن اینسینیه توانست با 4 نفر میانه میدان را مقابل بلژیک پیروز شود و اندیشه های شیاطین سرخ را مختل سازد.

  در بازی ایتالیا و بلژیک حضور فوق العاده وراتی و جورجینیو در میانه میدان باعث شد تا کوین دی بروینه کمتر بتواند نقش بازی سازی خود را اجرایی کند و کمتر بلژیک حملات سنگینی انجام دهد.

  از طرفی دیگر خط دفاعی ایتالیا با حضور کیه لینی - بونوچی بسیار قدرتمند ظاهر شده و اگر تیمی بتواند از خط میانی عبور کند با زوج قدرتمند یوونتوس روبه رو خواهد شد.

  از سمت دیگر جانلوییجی دوناروما نیز در دروازه آتزوری بسیار قدرتمند کار کرده و توانسته یک مهره بزرگ با سن کمش برای ایتالیا لقب گیرد.

او در دیدار مقابل بلژیک مهارهای فوق العاده مقابل شوت های دی بروینه و لوکاکو به ثبت رساند و توانست حتی به بهترین دروازه بان هفته نام گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی بازی امشب یورو 2020| ایتالیا - اسپانیا ؛ اوج هیجان با چاشنی انتقام

بررسی بازی امشب یورو 2020| ایتالیا - اسپانیا ؛ اوج هیجان با چاشنی انتقام